مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 16:452020-05-02اقتصادي

فارس من| استخدام مازاد در شهرداری آبژدان، علت بدهی های آن است


شهرداری کوچک ما در واقع باید 15 کارگر داشته باشد اما شورای شهر 52 نفر به بدنه شهرداری وارد کردند که این روند باعث شد کارگران 9 ماه حقوق معوقه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

شهرام ورناصری شهردار آبژدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اندیکا، اظهار کرد: کارکنان شهرداری 9 ماه حقوق و دوماه بیمه معوقه دارند.

وی گفت: باتوجه به این که شهر آبژدان بالغ بر 1500 نفر جمعیت دارد وشهرداری ما شهرداری کوچکی هست بنابراین ارزش افزوده کمتری به ما اختصاص می یابد.

ورناصری گفت: باتوجه کوچک بودن شهر آبژدان، باید 15 نفر کارگر داشته باشیم اما شورای شهر 52 کارگر به بدنه شهرداری وارد کردند که این روند باعث انباشته شدن حقوق های معوقه است.

شهرداری آبژدان گفت: برای خروج از این مشکل باید مسئولین استانی و شهری همه به ما کمک بکنند تا بتوانیم مشکلات این کارگران را برطرف بکنیم.

وی افزود: خروج از این بحران دو راه حل دارد؛ یا باید کارگران اخراج بکنیم تا بتوانیم با ارزش افزوده ای که به ما می دهند حقوق کارگران را پرداخت کنیم یا اینکه مسوولین استانی و محلی، اعتباراتی به ما بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| استخدام مازاد در شهرداری آبژدان، علت بدهی های آن است

فارس من| استخدام مازاد در شهرداری آبژدان، علت بدهی های آن است